🎄 🎁 SVET PONOŽKOVÝCH MÄKÚŠOV A ĎALŠÍCH DARČEKOV POD STROMČEK 🎁 🎄
Profil Košík
Váš košík je prázdny.

Reklamácia tovaru

V prípade doručenia objednaného tovaru prostredníctvom niektorého zo zmluvných prepravcov predávajúceho, je kupujúci povinný tovar skontrolovať, či nevykazuje vady spôsobené prepravou. Za tovar počas dopravy zodpovedá prepravca. Pri preberaní zásielky skontrolujte jej stav. Pokiaľ je porušená ochranná páska, balenie obsahuje trhliny, deformovaný roh, prerazený kartón alebo iné znaky porušenia, mohlo dôjsť aj k poškodeniu alebo strate tovaru. Ak sa tak stane, postačí iba oznámiť vodičovi: preberám, ale uveďte "výhradu". V tom prípade je vodič je povinný výhradu uviesť. Do skenera sa toto uvádza ako status "DORUČENÉ S VÝHRADOU" odovzdania, alebo v prípade papierového prepravného listu sa toto uvedie priamo názvom "VÝHRADA" spoločne s Vaším podpisom. Pokiaľ zistíte poškodenie alebo stratu tovaru, prepravný kartón nelikvidujte, ale odfoťte si ho, a to vrátane adresného štítku, prasklín, pretrhnutia alebo viditeľného zalepenia páskou. Tieto fotografie budú nutné doložiť na reklamáciu a následnú náhradu vzniknutej škody u prepravcu. Potom nám toto oznámte e-mailom spoločne s urobenými fotografiami.

Ak je tovar doručený na zadanú adresu zmluvným prepravcom, je kupujúci povinný prekontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí od osoby vykonávajúcej doručenie a zjavné vady tovaru a nekompletnosť dodávky (rozdiel medzi faktúrou, dodacím listom a pod. a dodaným tovarom) je povinný reklamovať u predávajúceho ihneď, najneskôr nasledujúci deň po prevzatí tovaru. Neskoršie reklamácie zjavných vád tovaru a nekompletnosť dodávky (rozdiel medzi faktúrou a dodaným tovarom) nebudú predávajúcim ani prepravcom uznané. Pri osobnom odbere tovaru je kupujúci povinný prekontrolovať tovar pri jeho prevzatí a zjavné vady je povinný ihneď uplatniť u predávajúceho. Zjavné vady tovaru uplatnené u predávajúceho neskôr nebudú predávajúcim uznané. Ak vznikne na tovare dodanom internetovým obchodom www.fuski.sk vada, môže kupujúci uplatniť reklamáciu písomne ​​alebo e-mailom.

Písomné oznámenie o zistených závadách uplatňuje kupujúci na adrese: Fuski BOMA s.r.o. - Reklamačné oddelenie, K Bytovkám 222, 251 63 Kunice, Česká republika, tel. kontakt.: +420 222 352 190 - pí Dvořáková, resp. na e-mailovej adrese: boma@boma.cz .

Kupujúci zo Slovenska môžu reklamácie zasielať na adresu Maxx Trade s.r.o., Hlavná 558/10, 94614, Zemianska Oľča, Slovensko, kontaktná osoba: Anton Príkopský, tel.: +421 908 069 671.

V rámci reklamačného konania sú od zákazníkov vyžadované nasledujúce údaje: meno a priezvisko (prípadne názov firmy a IČO), adresa, číslo účtu, číslo daňového dokladu (faktúry) preukazujúce nabitie tovaru, podrobný popis závady a popis toho, ako závada vznikla a podpis. Obratom po obdržaní oznámenia o závadách predávajúci informuje kupujúceho o následnom postupe v závislosti od druhu tovaru, predovšetkým o tom, kam má kupujúci chybný tovar doručiť (sídlo predávajúceho). Pre úspešné vybavenie reklamácie je bezpodmienečne nutné, aby kupujúci bol schopný predložiť daňový doklad (faktúru) a vyplnený reklamačný protokol. Tovar zaslaný na reklamáciu musí byť čistý. V prípade, že je tovar potrebné poslať späť predávajúcemu, je zákazník povinný buď tovar zabaliť do originálneho obalu alebo na vlastný náklad zaistiť obal nový, vyhovujúci nárokom prepravy. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru pri preprave nemusí byť reklamácia uznaná. V závislosti na druhu vád a na povahe tovaru, v súlade s právnymi predpismi platnými v SR, bude oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru či vrátením zaplatenej kúpnej ceny. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktu, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Kupujúci má právo na úhradu nutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu vady veci má spotrebiteľ tiež právo na úhradu nákladov nevyhnutne vynaložených k tomuto odstúpeniu.

Reklamácia bude braná do úvahy iba pri tovare, ktorý bol zhotovený v zákonnej lehote 24 mesiacov.